Saturday 23 November 2013

Team Power nak lalu!!

      Haii.. Dah lama aku tak mengarang. Makin malas dah aku ni. Entah saka apa lah yang dah bertapak dalam badan aku sampai jadi malas. Inipon tak tahu nak cerita pasal apa. Tapi bimbang jugak nanti labah labah makin besar kepala buat sarang kat sini.
      
       Merseyside Derby dah pun berlangsung. Tapi apa yang aku nak perkatakan disini, mana megahnya Merseyside Derby ni? Dua dua lemah dan bangang. Chelsea jugak yang tersengih sampai ke telinga dengan kepoweran Sturridge dan Lukaku. Jadi mana hebatnya Game Merseyside Derby ni? Yang aku nampak, buang masa je aku sebagai penyokong team Powersepanjang zaman ni tengok. GGMU!
       
        Paling lawak, aku tengok Suarez ni tak ubah macam copot. Terutama tang gigi kahkahkah Ok dah dah. Malas aku ulas game mengarut ni. Game power hanya di hari power. Dengan tambahan mata 1 sorang antara Everton dan Liverpool, dan kalau Man U menang bertemu Cardiff ayam ni, maknanya jarak makin dekat ke atas. Ehh, mesti menang punya lahhhhh. Puihh! Bersedia bersedia!!! Team power nak lalu. Kbye.
     

   

No comments:

Post a Comment